Söndag 27 Mars

Tjabba!
IGÅR
Började dagen med att jobba 11-14, det var löningshelg + marknad så ni kan ju bara tänka er hur mycket folk det var! Det gick ändå bra att jobba även fast det var så hektiskt. Direkt efter jobbet kom Joel och hämtade mig och så åkte vi till Rosvik och hälsade på hans föräldrar. Där blev det att kolla Hockeyns som inte var allt för roliga att se på och sen blev vi bjudna på blodpalt!(:

Efter det åkte vi hemmåt igen och gjorde oss i ordning och sen åkte vi till Porsön där Emma och Dennis i min förra klass hade fest!(: Båda två har ju blivit 20 bast och det skulle firas, jag hade väldigt roligt på förfesten sen drog vi vidare till Allstar där det blev att träffa massa kända ansikten och kul hade jag även fast kvällen slutade en timma tidigare än vanligt!(:

Jag vet inte vad som hände men min kamera för den var borta på förfesten men sen dök den upp på Allstar, så här bjuder jag på några bilder



IDAG
Började morgonen med en promenad med mina killar, sen blev det även att ha en stressig tvättstuga där vi bara hann med att tvätta hälften av våran stoooora tvätthög här hemma. Vi stressade sen iväg till Hockeyn istället, inne i Coop var det fullsatt men ändå var inte stämningen på topp. Det blev en lång match och Luleå gjorde en underbar kvittering med bara 12 sek kvar, men sudden gick inte lika bra och Skellefteå tog hem det så nu står det 2-2 i matcher!!!

NU ska jag kolla BB, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0