Onsdag 30 Mars

Tjabba!
Idag blev det en riktgit tidig morgon, för klockan 8 stod mamma, msoter och min kusin utanför lägenheten och väntade. Vi drog iväg till Haparanda och Ikea, jag åkte dit och hade inte alls något på min shoppinglista men såklart kom jag ändå hem med 2 påsar fulla med saker:P Vi hade en riktigt trevlig tripp och kul att få träffa min moster och kusin som jag annars inte träffar så ofta.

Annars så tackade jag och Joel JA till lägenheten idag och den blir våran den 1 Juli!!:D Så det är ju ett tag kvar men ojj vad jag längtar och så skönt att få flytta till en lägenhet på 67 kvadrat jämfört med våra 37! Så nu blir det till att sprara så jag kan köpa allt jag vill till den nya lägenheten!(:

Här har ni mina fynd på Ikea, blev bara lite småplock!


Nu ska jag platta håret, Peach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0