Onsdag 23 Mars

Tjenis!
Glömde skriva blogg igår så tar det nu istället:P Igår så vaknade jag på morgonen och had verkligen ingenting att göra men då smsade jag min söta vän Hanna, hon hade inte heller så mycket planerat för dagen så vi bestämmde för att ses!(: Vi gick på stan och gjorde lite ärenden, jag shoppade bara nödvändigheter som smink:P Sen tog vi en tur till arbetsförmedlingen för jag lämnade några papper och Hanna skulle på något möte. Men jag gick till Helex då  istället och tränade, lite tungt det var nu när jag inte är helt frisk igen men jag vill ju träna så lite sjuka stoppar mig inte:P

Ikväll har jag kollat Hockey hos Tobbe, Luleå tog hem det i sudden med 4-3 mot Skellefteå!:D Sen åkte jag och Hanna till Ida och där blev det att kolla film och prata, vi såg Pearl Harbor som är så himla bra och dom är så snygga! Sleepover blev det hos Ida också så det var riktigt trevligt!(:


Idag åkte jag och Hanna hem från Ida vid halv tio, japp vi vaknade typ halv åtta! Hanna skjutsade förbi mig till stan där jag mötte upp mamma som var hos frisören. Sen åkte vi ut till Storheden, ibland är det bra att ha med mamma:P Jag fick en stor påse kattmat+ kattsand och en ny lite matskål, sen åkte vi och handlade och då betalade mamma plus att jag fick lite smink. Sen lunchade vi också på Trend och mamma bjöd!:D Behöver jag säga att min mamma är bäst!!

Nu ska jag kolla ett nytt avsnitt Stylisterna, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0