Onsdag 16 Mars

Tjabba!
Idag har jag också jobbat 9:45-18:15, skönt att få jobba så långa dagar!(: Det har varit riktigt kul på jobbet idag också och jag fick ha ännu mer ansvar idag, så kul! Det har varit mycket förberedelser inför imorgon då Gisele Bundchen släpper sin kollektion, så kul när det är kändisar som är ansiktet utåt för H&M!(:

Direkt efter jobbet tog jag en buss ut till Antnäs och åt middag hos familjen!(: Sen åkte jag till Jenny där Amanda, Cia och Boman var, Jenny hade sitt hejdå- fika för på fredag drar hon iväg till THAILAND en månad!!(: Hon kommer säkert få det awsome där borta, men hade varit ännu lite roligare om jag hade följt med;)

Gisele Bundchen för H&M!


Nu ska jag krypa ner i sängen för blir en tidig dag imorgon, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0