Måndag 28 Mars

Hallå!(:
Idag blev jag väckt av telefonen och det var jobbet som ville att jag skulle komma in och jobba 9:45-18:15, och visst tackar man inte nej till jobb(: Men fy tusan vilken förjävlig morgon jag hade alltid gick åt skogen... Men sen förgyllde Hanna min dag med att luncha med mig på Sub, och inte nog med det tog vi en dubbelmacka:P haha! 

Jobbade ju som sagt hela dagen och efter jobbet åkte jag och Joel och handlade lite mat och sen hann vi bara äta middag så kom Hanna och hämtade oss!(: Vi drog till henne och jag hjälpte tjejen med packningen för imorgon drar hon till THAILAND i 2 veckor! Jag säger precis som jag sa när Jenny åkte till Thailand: Hanna kommer få det awesome där borta men hon hade fått det ännu lite roligare om jag följt med!;) Kul att alla mina vänner åker och reser eller flyttar, men som tur är har jag ju några guldklimpar kvar här hemma!:D

Hur snygg är inte den där kuvertväskan då??


Nu ska jag hoppa i säng, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0