Måndag 21 Mars

Hallå!
Hade världens jobbigaste morgon! Vaknade 7 av att Joel väckte mig och jag blev tvingad att skjutsa honom till jobbet nu när vi hade bil. Jag var verkligen helt dödstrött, men det gick ändå. Sen när jag svänger in på parkeringen här hemma så kommer jag på att Joel låste ytterdörren med mina nycklar imorse och att jag aldrig fick tillbaka dom så dom låg kvar i hans jackficka på jobbet!!! Jaja det var bara att vända om och köra tillbaka till Sunderbyn igen, men Joel hade mina nycklar nere i skåpet i källaren så jag fick ta hans nycklar som han hade på sig och så åkte jag hem igen. Men tror ni inte att ungen då ringer upp mig när jag kommer hem igen och säger att han behöver sina nycklar för annars kommer han inte in i sitt skåp efter jobbet och hämta sina vanligakläder + mina nycklar!! Ni kan ju gissa om jag var lite less tredje gången jag var tvungen att köra till Sunderbyn men som tröst lunchade vi tillsammans på sjukhuset och han bjöd mig!(:

Annars har jag jobbat 15-18:15, var väldigt lungt på eftermiddagen när jag började så det var skönt. Det som var mindre bra var att jag stod och packade upp nya varor och hittade massa snyggt men ingen shopping innan fredag då lönen kommer!

Bjuder på en charmig bild på min lillkille!


Nu lite BB, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0