Lördag 12 Mars

Idag har vi haft städ-lördag här hemma, och hunnit vara ute en sväng i det härliga vädret!(: Sen var det Hockey som gällde, åkte med Joel och kollade Hockey med han och en massa grabbar! Shit har aldrig varit på en hockeymatch med så där sjuk stämmning, Och ja som alla redan vet vann Luleå med 3-1 och nu leder dom mot Djurgården med 3-0 i matcher!(:

Blev ingen partylördag utan istället blev det att kolla finalen av Melodifestivalen med en massa chips och godis, men det tackar jag inte nej till! plus att jag fortfarande är helt slut efter Norgeresan, där det med att köa 11 timmar + 2 timmar sömn på dryga 2 dygn var ingen höjdare för mig!

Haha vi hade lite tråkigt när vi kollade Melodifestivalen!



Nu ska jag kolla lite Northug som besöker Skavlan, herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0