Fredag 25 Mars

Tjabba!
Idag kom lönen in på kontot, äntligen! Började med att bränna pengar på ett LLT busskort eftersom dom nu bestämt att man inte kan betala med kontanter efter 19, vilket påhitt!

Ja annars då har jag bara tagit det lungt idag här hemma och bara gjort såna där "tjejsaker" som att raka benen, måla naglarna osv. Sen åkte jag iväg och jobbade en kortis 15-18:15, kul att jag kom in mitt i kaoset! Man blir helt chockad hur galna folk blir när dom får lön...

Ikväll har jag och Joel åkt och firat Lena J som är här hemma i Luleå över helgen och som fyller 20 bast! Riktigt kul att träffa henne igen och massa annat folk som också var där(:

Nu hoppar jag i säng och taggar upp för jobb imorgon, Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0