Fredag 11 Mars

Halloj!
Idag fick jag äntligen sova ut, 12 timmars sömn var verkligen välbehövligt efter denna resa:P Och väskan som inte kom till Kallax fick jag tillbaka också:) Idag fyller Joels mamma år så vi har varit med Joels familj och ätit middag på Vapino, aldrig ätit där förut men det var gott(:

Ikväll åkte jag och Joel till Hanna en sväng sen drog vi tre vidare till Ida där det blev movietime, Toy Story 3 blev det!(: Haha den var super!

Har inte hunnit visa mina Inköp från Stockholm och Oslo, blev inte mycket shopping utan det mesta gick åt till mat!

Tunika från H&M


Tröja med jättefin rygg från H&M- Trend


Blev den här bikinin till slut från H&M


Nu ska jag krypa ner i sängen och ta igen lite mer sömn, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0