Torsdag 2 Juni

Halloj!
Idag åkte jag och Joel ut till Storheden och gick på Jysk, för dom hade nämligen lagerrensning. Vi fyndade en badrumsmatta och två korgar, men hittade även sängar för väldigt bra pris så blir troligtvis att köpa dom men måste bara kolla runt på lite fler ställen först. Men usch vad dyrt det är med nya sängar... Jaja snart är ju nästan allting inköpt till nya lägenheten(:
Blev även några ärenden på stan också, skönt att det inte var så mycket folk eftersom det egentligen är som en "söndag" idag.

Ikväll åkte vi ut till Antnäs och åt middag hos mamma och pappa, tacos på en torsdag kändes helt rätt idag. Sen åkte Joel hem och jag till Jenny. Där hängde vi tjejerna jag, Jenny, Amanda, Jokki och Elina!(: Vi åkte först till Amandas stall och kollade på hästarna och fick första gången se båda fölen, åhhh så söta man blir ju som helt kär i dom små liven(: Sen åkte vi och hängde hemma hos Jenny hela kvällen där vi blev bjudna på fika(:

Här är Synna och Bollan med varsit litet föl!(:



Nu ska jag gå ut på en lite kvällsprommis, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0