Torsdag 16 Juni

Halloj!
Idag har jag jobbat 9:45-18:15, var så sjukt trött redan på morgonen så det blev en låååång dag på jobbet. Och inte nog med det trodde jag att jag skulle få en hjärnblödning av den här förbaskade jävla REAN! Nog är det ju kul med rea men folk blir ju som galna...

För en gång skull så fyndade jag rejält på årets sommar-rea, passade på att köpa några saker för efter en dag är man spyless på alla plagg på rean!

Ser ni bara röda lappar


Det enda som inte var på rea var dom här snygga skorna, mina nya favoriter helt klart och det bästa av allt är att dom inte alls ser ut som H&M skor


Nu signar jag ut, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: hannnad

Åååh vad snygga! Har ni många kvar av dom? :)

2011-06-17 @ 00:38:17
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0