Söndag 5 Juni

Tjenis!
Idag har det varit strålande sol hela dagen, så tog med mig Joel ut på en lång promenad i det fina vädret!(: Sen har vi hållt på att fixa och rensa här hemma. Det mesta har åkt ner i flyttkartonger nu bara för att vi ska börjar vara redo inför flytten som jag hoppas blir tidigare än väntat!(:

Ikväll har Joels grabbgäng kommit hem från deras resa, så dom kom hit och kollade Big Brother- finalen!(: Usch ville inte äns se dom för att dom var så brun! Dom hade också haft en toppenvecka i solen precis som alla andra som är utomlands nu.... Till Big Brother finalen så var det ju rätt som vann även fast jag smyghejjade lite på Martin också men Simon är en värdig vinnare av Big Brother 2011 helt klart!(:

Vi var även och köpte 3 tavlor idag av han som vi köpte tvbordet av, riktigt fina och kommer bli bra färgklickar i våran nya lägenhet!



Nu ska jag kika tv, pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0