Söndag 19 Juni

Tjenis!
Idag pallrade jag mig upp tidigt och åkte iväg med Joel till Ikea, sov dock hela vägen dit så var väl kanske inte roligaste sällskapet;) Det var ganska lite folk på ikea förutom massa högljuda finnar...
Tur att jag hade med mig en inköpslista till Ikea för annars hade jag nog ungefär köpt halva butiken. Men nu blev det bara det viktigaste inför flytten, men blir nog en till sväng snart igen efter vi flyttat in och fått ordning på allt(:

Vi var hemma tidigt från Ikea så har hunnit med att fixa och trixa här i lägenhet men även haft tvättstuga och handlat. Känns bra att gjort bort sånna där saker nu för nästa vecka kommer bli riktigt stressig med massa jobb och flytten, men så kul längtar bara tills allt är flyttat!(:

Köpte massa småsaker men även en stor spegel och en klädhängar som inte är med på bild!


Nu ska jag uppdatera mig på bloggfronten, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0