Söndag 12 Juni

Tjenis!
Idag har jag söndagsjobbat 12-16 och dom där fyra timmarna gick inte snabbt. För det var en riktigt lugn söndag med väldigt lite folk men då hann man ju med att göra litegran. Efter jobbet blev det hem en sväng och äta en god middag som Joel hade lagat!(: Sen följde vi med twinsen Hanna och Linda till Alvik och kollade fotboll. Där var massa känt folk så vi blev ett helt gäng som kollade när Alvik mötte Notviken och Alvik vann med 3-1!(:

Måste bara säga nu såhär i efterhand när vi var och kollade när Amanda tog studenten, fick jag typ ett glädjerus inom mig och ville bara ta studenten igen!(: Fast studenten 2010 är ju helt oförglömlig!



Nu ska jag krypa ner i sängen, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0