Onsdag 29 Juni

Tjenis!
Idag har jag hunnit med hur mycket som hellst känns det som. Steg upp åtta och började direkt städa! Dammsög, skurade och dammtorkade alla rum förutom vardagsrummet där man knappt kommer in. Sen tog jag tag i att börja få ordning på alla möbler så fixade både i sovrummet och i vardagsrummet!(:

Sen kom min kusin hit och tog med lilla bebisen, får typ bebissjuka av att umgås med lilla söta Liam!(: Jag fick hjälp av min kusin så vi fixade typ halv vardagsrummet och fick till och med ihop tvbänken med hjälp av Joel då... Och en del i hallen blev också klart så nu är det inte så mycket kvar!(:

Fy fan vad nöjd jag är att jag fick ihop den här jobbiga saken, fast med lite hjälp då. Men nu är den på plats iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0