Onsdag 15 Juni

Tjabba!
Idag har jag avverkat mördarpasset, blev att jobba 8-18:15! Och ja det är en lång arbetsdag för att jobba inom butik, och när man heller inte är van vid så låndag dagar så är det ju inge lek. Men det gick ändå ganska bra idag, förutom sista timmen då jag och Linda svammlade på bara för att båda var så sjukt övertrötta!

Ikväll har jag först varit och kollat på fotboll på tunavallen och jag tog med mig Emilia, även Joel och grabbarna var där + twinsen och Julia och Sofia!(: Efter matchen drog alla åt olika håll så då följde Emilia med mig hem och så tog vi med Messi ut på en promenad. Den promenaden slutade med att vi gick till donken och träffade alla där igen!(:

Messi gillade att åka i Emilias cykelkorg!


Dags att krypa ner i sängen, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0