Onsdag 1 Juni

Tjabba!
Idag blev det tredje dagen på rad med jobb hela dagen 9:45-18:15, har varit helt slut idag på jobbet så ska bli skönt med en ledig dag imorgon och sedan fortsätter kaoset. Fick även mina timmar från stämpelklockan i Maj och jag har jobbat 96 timmar i Maj så det kändes iallafall bra!(: Nu vill jag bara få mitt schema för sommaren så jag kan börja planera mitt liv lite.

Annars så har det blivit ändrat och vi kommer redan få börja flytta typ 13-15 Juni, så plötsligt blev det mindre än två veckor kvar till flytten! Så nu måste det inhandlas sängar och lite smått och gott, även börja packa ner alla saker i flyttkartonger(:

Den här outfiten skulle jag vilja ha min garderob just nu!
 

Nu ska jag se BB, pusss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej vi har inte Divided. Men alla returer som vi får från Divided sätter vi på Rean, så får alla plagg från Divided för mellan 30-75 kr ;)

2011-06-02 @ 01:14:15
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0