Lördag 4 Juni

Tjabba!
Idag tog jag med mig Joel till min kusin så att han också fick se en liten bebis(: Lilla Liam var så söt och snäll och lite större hade han nog ändå blivit. Man får ju bebissjuka av att vara där:P Efter vi hade hälsat på där tog vi en sväng till Ångsågen och köpte hamburgare av Twinsen som stod och sålde där för Notviken, 10 kr styck och så underbart goda(:

Efter det skjutsade Joel mig till Bergnäset för att jag skulle få göra naglar. Gjorde naglar hos Emilia för första gången och hon var riktigt duktig och jag blev jättenöjd!:D

Ikväll har jag och Joel hängt med Jenny och Alex, vi tog först en kvarrerunda och köpte lite gott sen åkte vi till Jennys brors lägenhet och hängde där hela kvällen. Vi såg på film/ tv och bara tog det lugnt med lite lördagsmys!(:

Här har ni mina naglar, blev korallfärgade eftersom det är en av sommarens heatse färger i år och för att det är så snyggt!


Nu svider mina ögon så dags att krypa ner i sängen, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: lindzor

kolla http://ladyj.se

min fina vän är sjuuuuuuuuuukt grym på att göra naglar, dom håller jätte länge!! skadar inte att titta och inspereras i alla fall ;D kram

2011-06-08 @ 00:24:52
URL: http://lindahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0