Lördag 11 Juni

Tjabba!
Tänkte uppdater er om hela fredagen men jag delar nog upp det i två delar!

Fredag- Del 1
Började dagen med att åka in till stan och kolla när minstingen i vårat gäng Amanda tog Studenten!:D Kom in till stan vid tolv och mötte upp Jenny och hennes mamma, vi väntade utanför kungsfågeln på att Amanda skulle springa ut men det var så jävla varmt att jag trodde jag skulle svimma! Seriöst har typ aldrig varit med om så varmt i Luleå.

12:39 sprang Amanda och hennes klass ut, sen blev det kramkalas och kolla när dom åkte på flaket. Grattis igen till Studenten gumman!!!:D Efter det åkte vi till Antnäs där Amanda och hennes familj bjöd på gott fika osv :)

Här har ni lite bilder från dagen (ursäkt kvallan men blev bara mobilbilder)


Fredag- Del 2
Efter studentmottagningen hos Amanda åkte jag hem och fixade mig sen iväg på party! Det blev förfest hos Hallin med mina tjejer Jenny, Elina, Jokki, Linnea och tobbes tjej Emilia + Joel och grabbarna!(: Det blev en riktigt trevlig förfest och sen promenad in till stan från Örnäset! Inne i stan blev det att träffa massa kända studentvänner och lite kafelino + allstar som var sämst och sen avrundades kvällen på max! Sen blev det promenad hem från stan, haha fy fan vad jag promenerad hela kvällen och förstår verkligen inte alls hur jag orkade. Men det blev ändå en sjukt lyckad kväll!(:

Här kommer lite bilder från kvällen



Idag vaknade jag vid elva och vid ett åkte vi till stranden och stekte, skulle egentligen till storsand men grabbarna var så tjuriga så det blev att åka till arcus campingens strand. Vi låg där och solade några timmar, sen åkte jag och Joel och åt pizza till middag som perfekt bakismat(: Ikväll blir det en hemmakväll med lördagsmys i soffan för jag är verkligen helt slut efter veckans jobb och gårdagens festligheter!

Hoppas ni får en bra lördagskväll, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0