Torsdag 7 Juli

Halloj!
Vill börja med att tacka alla er sötnosar som kommenterat, tack tack tack vad gulliga ni är!:D Jag är supernöjd och ni är mer än välkomna att komma och hälsa på!(:

Idag har jag som vanligt jobbat, 9:45-18:15 så hela dagen idag också. Men imorgon börjar min ledighet får en extra lång helg när jag blir ledig någon extra dag!(: Så ska ta vara på tiden nu när vi är klara med lägenheten, blir stek på stranden om det är bra väder. För jag har bara varit en gång på stranden den här sommaren, riktigt illa jag vet men har faktiskt inte hunnit med det!:O

Shoppade lite lite lite idag också! En sån där t-shirt som varenda en som jobbar på H&M har så ville inte vara sämre själv. Hittade även smycken idag också, brukar annars inte gilla H&M smycken för att dom är så tråkiga!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0