Tisdag 26 Juli

Hallå!
Jag har tagit en lite bloggpaus men nu är jag tillbaka igen så ni behöver inte gråta mer. Det har verkligen hänt massa saker under min paus så ni ska få en snabb uppdate om vad jag gjort:

- Jobbat, jobbat och jobbat lite mer fast det är ju inte så ovanligt
- Häng med världens bästa tjejer Jenny och Amanda<3
- Hängt med världens bästa Tvillingar Hanna och Linda<3 Har inte varit med dom själv på hundra år så vi tog igen massa tid med varandra och checkade upp varandras liv litegrann
- Sovit hos världens bästa mamma och pappa och fått frukost serverad, det händer inte varje dag
- Träffat min kusin Stefan, hans tjej Johanna och deras lilla bebis Elmer 5 veckor gammal, åhh vilken bebissjuka jag får av alla våra nya bebisar i släkten

Här har ni Elmer, så himla söt!


Har shoppat världens snyggaste väska från H&M såklart, funderar på att köpa den bruna också bara för att jag älskar modellen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0