Tisdag 12 Juli

Hallå!
Blev inget bloggande igår för jag var med Jenny och hennes mamma till Klubbviken hela dagen!(: Äntligen tog jag mig dit, det var jättefint där och vi solade och badade i massor (okej doppade mig bara en gång) och hade det jätte trevligt!:D

Idag blev det att hoppa in och jobba för att någon hade blivit sjuk, känns lite tungt när man har en ledig dag på schemat men måste ändå jobba! Men dagen gick som vanligt snabbt och det kryllade bara av folk eftersom vi har marknad i stan nu plus att vi är igång med rea steg- 3 i butiken just nu. Så kom och handla jättebilliga kläder så vi får bort den här jävla rean någon gång! Positiv tjej, not....

Just det vi införskaffade en grill idag också!(:




Nu ska jag slå mig ner i soffan och kika på tv, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0