Lördag 9 Juli

Tjabba!
Idag har jag varit på stranden och stekt, var med ett stort gäng för det var jag, Joel, Tobbe, Fredde, Jesse, Macke, Martin, Matte, Emilia, tvillingarna Hanna och Linda, Sofia, Ida och Jacke!(: Vi hade riktigt roligt och hör och häpna så badade jag för första gången i år och det var typ inte ens kallt i vattnet! Jag blev som barn på nytt när vi badade och lekte i vattnet;)

Ikväll har jag och Joel varit till Rosvik och ätit hos hans mamma och pappa, vi blev bjudna på grillat och det är så gott så jag skulle nog kunna äta det 7/7 dagar i veckan under sommaren! Sen åkte vi hem och fick då besök av tvillingarna Hanna och Linda + Ida och Jacke!(: Dom kollade in våran nya lägenhet och så blev det lie häng i soffan innan dom åkte hem igen, trevligt trevligt(:

En somrig bild från idag på stranden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0