Lördag 16 Juli

Tjabba!
Idag har jag jobbat 08:30- 16:15, hade öppning imorse och det var jättekul att ha det med Carol som jag inte träffat på jättelänge. Var ju nästan 2 år sen hon jobbade i våran butik och numer är hon chef för H&M i Boden!(: Men alltså vilken morgon vi hade på jobbet allt gick åt skogen men vi lyckades tillslut klura ut allt och var klara till öppningen. Annars gick dagen på jobbet snabbt och det var skönt.

Ikväll har jag och Joel varit till Antnäs en sväng hos mamma och pappa!(: Vi blev bjudna på middag och kollade fotbollen där också. Sen resten av kvällen har jag spenderat här hemma i soffan, Joel drog och spelade Tennis med några och jag orkade inte höra av mig till någon för att det var typ försent på kvällen och jag ska ju ändå upp och jobba imorgon... Åhh vad jag inte gillar att jobba hela helger!

På tal om annat så önskar jag mig såna här skor, behöver verkligen bra skor på mitt jobb där man springer hela dagarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0