Fredag 22 Juli

Halloj!

Sorry för dålig uppdatering men bloggen fick faktiskt lida lite igår, här kommer en lite snabb update

Igår
- Jobbade 9:45-18:15, min sista dag på min 9 dagars arbetsvecka så det kändes ganska nice!(: Jag var så speeedad på jobbet hela dagen, för lite sömn och mycket jobb går inte så bra ihop för min kropp! 
- Efter jobbet samlades vi ihop alla sommar/extratjejer från H&M och gick till Linda och Gustens hus på Lövsgatan och hade en riktigt mysig tjejkväll där!(: Vi lagade tacos tillsammans och satt ute och åt och drack rosé, jätemysigt verkligen så det här gör vi om fler gånger tjejer(:

Idag
- Har ju varit ledig idag, men har ändå inte haft en ledig stund typ! Fick mig iallafall lite sovmorgon och det behövdes vill jag lova er. Sen var det bara att sätta igång att storstäda hela lägenheten, duschat och fixat mig
- Skjutsat mamma och pappa till min morbrors stuga
- Lagat middag och fått besök av Amanda, sen promenerade vi till stan och mötte upp Jenny och Jokki och satte oss i norrahamn och njöt av solen och bara snackade på!(:
- Tog oss hem till mig sen så dom fick se nya lägenheten och ätit jordgubbar med glass och vaniljsås,
mummms! Har verkligen haft en riktigt mysig kväll med tjejerna också(:




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0