Torsdag 6 Januari

Halloj!
Imorse kämpade jag med vårat j*vla internet hela morgonen som inte ville fungera, och jag klara mig absolut inte en dag utan internet så jag höll på att få spader!

Vid lunch kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig hem till Antnäs, där hängde jag med Jenny och Jokki!(: Vi gick på en promenad och chillade, fick även smaka Jokkis familjs pizza som var väldigt god!(: Det är alltid så konstigt för hos andra är alltid mat så mycket godare än hemma, varför är det så egentligen? Sen tog jag mamma och pappas lilla bil hem som jag och Joel får låna hela helgen, yeeess!

Ikväll har jag varit på hockey med Joel och grabbarna + Jokki, vi tänkte att vi var tvungna att dra med Jokki på en hockeymatch innan hon åker tillbaka(: Men det var inte så kul för Luleå förlorade och spelade inte alls bra, men det var iallfall trevligt sällskap!(: Kan ha varit sista gången jag ser Jokki innan hon åker på lördagmorgon, hur kan tiden ha gått så sjukt snabbt hon kom ju nyss hem!:O

Jokki och Joel på Hockeyn ikväll!


Här kommer även några bilder på min knäppa katt, men nog är han gode söt ändå!




Nu måste jag verkligen krypa ner i sängen,Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0