Tisdag 18 Januari

Tjena!
Idag har jag varit så nervös, hade min första arbetsintervju någonsin! haha även fast det var på H&M var jag nervös men sen när jag kom ditt släppte det, vet inte varför jag var så nervös:p intervjun kändes som att den gick ganska bra, men vi var 8 sökande och alla jobbar på H&M så vi får väl se vem som får den!(:

Efter min intervju åkte jag och Joel till norra Sunderbyn och hälsade på hos Emma, där var även Martin!(: Det var längesen man var där och även längensen vi hängde med dom, måste bli oftare ju! Vi fick fika och så fick vi pengar av dom till på lördag, håller på att försöka samla in pengar nu!(:

Sen åkte vi hemmåt men då ringde mamma och så mötte vi upp hela min famillj på gammelstads pizzeria och så bjöd dom oss på mat!(: Dom kom hem redan idag från Umeå så det blev en kort visit, men skönt att ha dom hemma i Luleå!(: Ikväll har vi varit hos Tobbes mamma och kollat hockey eftersom våran dreambox inte funkar!:S Riktigt spännande match och Luleå tog hem det tills slut efter förlägning!

bjuder på två mysiga bilder på min lillkille!



Nu annat, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0