Tisdag 11 Januari

Tjena!
Idag har jag tillbringat hela min dag på stan med Jolle!(: Först träffade vi Fredde en sväng, sen gick vi på stan men jag hittade ingenting och bra är väl det för jag har inga pengar att shoppa för heller:P Sen gick vi på Max och tog två små burgare, super för min mage som var helt tom. Hanna kom även när vi satt på max och så följde hon med oss till Pontushallen för att se om hon kunde ta över Joel gymkort men det gick icke men av med det blev han iallfall:P Sen promade vi till Golf Garden och fick en visning av stället och det kommer bli awesome nästa lördag då Joel har sin 20-års fest där!:D

Sen har jag bara varit hemma hela kvällen, Joels grabbgäng kom hit och kollade Hockeyn och ja vad ska vi säga 30 sek kvar så hade Luleå iallafall kommit hem med en poäng men icke det! Sen har jag bakat chokladbollar och kollat film!(: Igårkväll blev det Step Up 3- den var riktigt bra och killen i filmen, mumms säger jag bara;) Ikväll däremot har jag kollat Knight And day- den var också riktigt bra med lite action och så!(:


Nu ska jag kolla ansiktsboken en sista gång och sen väntar sängen, pusss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0