Söndag 30 Januari

Tjena!
Igår var första lördagen på flera månader som jag inte jobbade, känns konstigt! Och planerna för min lördag blev inte alls som jag tänkt mig... Istället åkte jag till Antnäs och åt middag med familjen, och myste på hela kvällen där med dom!(:

Vi åt fläskfilé, såna där potatisbitar som jag aldrig kommer ihåg namnet på, pepparsås och grönsaker

Åkte hem sen till min sjukling som låg hemma med feber, vi åt färsk ananas ( som jag fick allergisk reaktion av och att det började svida och klia i hela munnen) och kollade hela säsong 1 av Solsidan, det är verkligen så sjukt roligt! Tur att varje avsnitt bara är hälften så långa som ett vanligt One tree hill avsnitt:P



Idag har jag verkligen sovit ut, halv 1 var klockan när jag vaknade så fick lite panik! Jag gjorde mig klar och så åkte jag med Joel och kollade när hans polare spelade innebandy(: Sen kom Joels mamma till oss och hade handlat och lagade middag åt oss, vilken lyx man kan få ibland!(:

Nu ska jag kolla lite Beck, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0