Söndag 2 Januari

Halloj!
Ja då var det 2011 och ett helt nytt år har vi framför oss nu!(: Även fast mitt år 2010 var det bästa år hittils i mitt liv så hoppas jag det här året blir ännu bättre!(: Jag har så mycket saker jag vill göra men det som står högst upp på min lista det här året är att fara ut och RESA!!

Idag då började morgon med att jag och Joel spelade Donki Kong på Wii, shit vad vi nöter det alltså men det är bara så kul och beroendeframkallande! Gahhh! Jokki kom även förbi här en sväng idag och kollade in lägenheten som hon inte har sett nu sen vi gjorde om och vi umgicks med henne ett tag!(: Sen åkte vi till tvillingarna Hellander och fick fika och tårta där. Vi sa hej då till Linda som åker tillbaka till Norge igen, tråkigt:S Men som tur är stannar iallfall Hanna kvar här!(:

Ikväll är jag ensammen för Joel jobbar ända till 1, så himla tråkigt det är när han jobbar på kvällen!:S Så jag har bara varit hemma och degat framför tv:n och datorn hela kvällen:P Och nu har jag absolut inget att se heller för alla serierna har uppehåll till den 24 januari, Carina Berg är slut, Idol är slut och julkalendern är slut... jag måste hitta något nytt att se på:P

Mitt nya beroende!


Äh nu ska jag se lite mer tv tills Joel kommer hem, tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0