Fredag 21 Januari

Halloj!
Idag har jag jobbat min första och enda arbetsdag den här veckan, men som tur var fick jag jobba hela dagen 9:45-18:15!(: fast man blir så trött nu när man inte är van att jobba varje dag. På tal om något annat så kom jag och Jose på idag när vi satt i fikarummet och fikade, att vi inte ens var sugna på fika! Varför är det så att när det finns fika så fikar man bara för att göra det även fast man inte ens är sugen på det, konstigt det där?

Ikväll har jag bara haft en lugn hemmakväll med lite fredgsmys som bestod av chirre+ dirre!(: Har även pratat med Jokki på skype, äntligen första gången jag pratar med henne sen hon åkte tillbaka:P Vi hade så mycket att prata om och det var så kul att höra av henne, men nu ska våra skypedejter bli tättare!(:

Hittade ett par till söta skor från H&M, jag som redan har beställt ett par. Men vi får se om dom kommer till våran butik kanske jag slår till på dom här också!(:


Nu ska jag gå och måla tånaglarn, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0