Torsdag 17 Februari

Halloj!
Idag blev det en tidig morgon igen, gud vad trött jag var och så tog jag mig knappt ur sängen. Åkte iallfall iväg till Helex, jag bytte bara om och körde en maskin innan jag kände att det här går inte, har sån fruktansvärd träningsvärk i både benen och armarna! Jag åkte iallafall dit och var lite sällskap till Jenny!;) Sen gjorde jag några ärenden på stan och Jenny hängde på så vi fick ta igen lite missad tid på det sättet!(:

Fortsatte dagen med jobb 14-18, hur lungt som helst idag också. Måste nog dit imorgon igen för jag glömde mina skor och så hade jag tänkte shoppa bara LITE!

För fjärde året i rad så släpper H&M en Fashion Against AIDS kollektion, fast jag vet inte riktigt om jag hittade något som föll mig i smaken!


Nu signar jag ut, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0