Tisdag 8 Februari

Tjenis!
Idag har jag, Joel och Hanna varit och tränat på Helex. Det är första gånge jag tränar nu på typ ett halvår så det kändes bra för nu ska jag komma igång med träningen igen. Vi körde bara i gymmet idag och Amanda kom även en sväng, hon gymmade inte utan körde bara lite hårt med mig och Joel på dom där jävla maskinerna;) Efter vi hade gymat gick vi till sub och jag och Joel proppade i oss varsin submacka och satt och pratade med Olivia som just slutat.

Sen åkte jag hem och Joel jobbade under middagen så var själv några timmar, så å tog jag ut min griniga katt på en promenad. Ikväll har Hanna kommit hit och så kollade vi den näst nyaste Beck-filmen som jag och Joel inte hade sett ( vi har sett alla 24 föregående). Den var riktigt bra och precis som en Beck- film ska vara(:


Nu signar jag ut, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0