Söndag 6 Februari

Tjabba!
Det blev en riktigt rolig kväll igår! Kvällen började här hos oss med lite cider och så kom lite folk hit. Sen drog jag Olivia och Hanna vidare till Elinas Viktor och förfestade lite där med Viktor, Wyöni, petter och Danne. Sen vid 9 drog vi vidare till Anton på bergnäset och där var det massa folk både kända och okända. Sen vid tolv intog vi Allstar och där var det fullt med folk som vanligt och vi träffade Joel och hans gäng där + en hel del andra. Jag hade en riktigt bra kväll förutom min huvudvärk som kom på slutet och kvällen slutade väl vid halv 3! Men trevligt hade jag verkligen!:D

Min kamera försvann under kvällen men jag hittade den till slut, så här bjuder jag bara på några få bilder!



Idag har jag väl mått som man förtjänar:P Vaknade vid 8 och var verkligen dö hungrig men lyckades till slut somna om och sov till halv 1! Sen har jag följt med Joel och tippat och varit förbi Olivia en sväng på Sub. Sen bjöd även mamma och pappa mig och Joel på mat på Max, det är verkligen den perfekta bakismaten!:D

Nu ska jag kolla lite tv, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0