Söndag 13 Februari

Tjabba!
Igår: På dagen följde jag med mamma och pappa till storheden, dom skulle handla så jag passade också på att handla hem till oss då. Åkte även hem till Antnäs en sväng och fick sen låna bilen över helgen(: Det är verkligen skönt varje gång vi får låna bilen, usch jag hatar att inte ha en egen bil!

På kvällen hängde jag med Hanna och Ida, på Örnäset hemma hos Ida(: Vi gick till Coop och handlade gotta sen kollade vi film, Grown Ups blev det eftersom flickorna inte hade sett den:P Det var andra gånen för mig men jag tycker den är så sjukt rolig så kan lätt se den fler gånger!



Idag: Blev uppringd av chefen på jobbet som hade kaos för att en hade blivit sjuk, så jag hoppade in och söndagsjobbade 12-16:15!(: Bra att jobba på en söndag, ob!

Efter jobbet åkte jag och Joel till Antnäs och där bjöd mamma på palt, en perfekt söndagsmiddag helt enkelt! Sen åkte vi vidare till Rosvik och hälsade på Joels mamma i några timmar, bra när våra föräldrar bor så nära varandra kan man ta två flugor i en smäll!(: haha

Dags att kila ner till tvättstugan, det var kaos så det fick bli tvättstuga den här tiden! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0