Onsdag 23 Februari

Tjenis!
Idag har jag bara varit hemma under dagen, kollat alla nya avsnitt av serierna som kommit ut!(: Sen har jag hunnit städa och trixa lite här hemma. Efter middagen kom Joels mamma hit och hämtade upp oss och så åkte vi iväg till några donm känner och fikade där. Sen drog jag och Joel direkt efter det till Helex och körde ett pass Body Pump. Shit vad kul det var och med Viktor som intruktör och allt, men fyfan vad jobbigt! Känns att det var längesen jag tränade seriöst:P Imorgon kommer jag nog ha sjukaste träningsvärken iallafall i benen!


Annars ville jag bara säga att jag har världens dampigaste katt när han har damp, men även världens mysigaste katt när han nu vill vara mysig (händer inte ofta)


Nu ska jag kolla lite tv, pusss!


Kommentarer
Postat av: hannnad

Ååååh vad söt katt!!! Funderar på att stjäla den när jag kommer til Luleå ;)

2011-02-24 @ 20:39:46
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0