Måndag 28 Februari

Hallå!
Idag har jag namsdag bara så att alla vet det nu, kul bara att typ mitt namn är det vanligaste som finns! Mina föräldrar hade väl dålig fantasi vad vet jag:P

Idag har jag haft tvättstuga (eller okej det blev joel som tog över det) själv åkte jag in till stan och mötte upp Jenny och Amanda och så tog vi en härlig promenad på isen från södra till norrahamn!(: Det var underbart väder typ +5 och det var absolut inte ens kallt!

Ikväll har jag och Joel åkte till hans mamma i Rosvik och blivit bjudna på middag, eller vi bjöd in oss själva;) Vi fick även med oss en FET godispåse hem eftersom hans mamma hade varit i Öjebyn ( där det finns 1000 olika godissorter)

Mina fina flickor idag ute på isen!


Nu ska jag kolla Familjen annorlunda, bye bye!

Kommentarer
Postat av: Elina

mitt favvoprogram, ska fan ha många barn när jag blir stor

2011-03-02 @ 20:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0