Måndag 14 Februari

Hallå!
Idag är det alla hjärtans dag och ni vill ju såklart veta vad jag gjort på min alla hjärtans dag. Började dagen med att åka och träna på Helex med Joel och Hanna, sista dagen på gratisveckan så vi passade på. Efter träningen åkte jag till Arbetsförmedling, helt i onödan kan jag säga och dom där som jobbar där har verkligen ingen koll! Blev en snabb handling på Willys och sen vidare hem.

Ikväll var jag och Joel och åt middag på Pastabacken!(: Första gången båda äter där! Men det var verkligen kanongott och mysigt ställe så dit går vi nog fler gånger. Sen åkte vi hem och tog det lungt, Hanna kom även förbi här på kvällen(: Vi bakade kladdkaka och kollade filmen The Social Network, den var bra men ganska jobbig att fatta:P Måste bara citera vad Hanna sa ikväll" Alltså det är typ som att jag är tillsammans med er" Haha och ja det är nästan så!;)


Nu kryper jag ner i sängen brevid min älskling, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0