Fredag 18 + Lördag 19 Februari

Tjabba!

Fredag:
Igår hängde jag med Jenny på stan hela dagen, det var verkligen jättelängesen jag var på stan och kollade i butiker och samma sak för Jenny så vi bestämmde att ta en heldag på stan!(: och båda två shoppade lite, jag hittade mig ett par byxor, en sport-bh och lite andra smågrejjer.  Blev även såklart lunch på Sub som vanligt, jag har verkligen blivit stammis där! synd bara att dom inte har något "stammiskort" där;) haha!

På kvällen så åkte jag ut till Antnäs och hängde med mina fina flickor Jenny och Amanda!(: Jennys mamma fyllde år så det blev lite fika där och så först, sen chillade vi bara och pratade i timmar. mys!!!

Just det måste bara berätta här på bloggen också att min grabb Joel har fått ett HELTIDSJOBB!!:D Är så glad för hans skull!



Lördag:
Idag har jag varit ensammen hela dagen för Joel har jobbat, så jag bestämmde mig för att göra en riktigt ordentlig storstädning! Ja alltså jag tror aldrig jag städat så noga i mitt liv, så nu är det skinande rent i vårat hem!(: Bjöd även hit familjen på middag, eftersom jag hatar att äta ensammen! Dom blev bjudna på heta räkor med pasta, ett supergott reccept jag fick av Jenny. Middagen blev super och alla gillade den, kul att dom fick komma hit och äta middag synd bara att det är lite trångt här:P

Ikväll har jag och Joel åkte till Arcus och kolla lite New Wave Cup, sett lite Alvik och lite Notviken och lite herrar:P Blev kvar där ända till midnatt men kul var det att kolla och man blir ju faktiskt liiite sugen på att börja spela när man kollar:P

Äh nu ska jag föröska sova, om det nu går efter kvällens hemska händelse när vi kom hem!!! Godnatt!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0