Torsdag 15 December

Halloj!
Idag har jag varit ledig, så har spenderat min lediga dag med mamma på stan för att fixa lite julklappar!(: för en gång skull är jag ute i god tid och har bara en julklapp kvar att köpa, annars är jag alltid ute i sista sekund med dessa julklappar.

Shoppade även lite julklappar till mig själv och några grejjer är från 10% clubdagarna som jag glömt att visa! Och för första gången har jag köpt allting från divided, brukar annars köpa det mesta från dam och behöver nog inte ens tillägga att allt är från H&M för det fattar ni nog!

Skinnjacka, kände att det var dags för en ny men får vänta tills våren kommer med att använda den


Fuskpälskrage som jag tänkte ha till skinnjackan


Gillar kragen med paljetter, snygg detalj


Gillar att skjortan har så hög slits på sidorna, bara det inte ser ut som en läkarrock


Skorna är faktiskt otroligt sköna för att vara H&M-skor även fast dom är så höga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0