Måndag 26 December

Hallå!
Tänkten dra en kort uppdatering om min julhelg!

Julafton
Spenderades hemma hos mamma och pappa i Antnäs med familjen + morfar. På kvällen kom även Joels familj till oss så hade en riktigt mysig julafton!(: Tror jag hade varit riktigt snäll i år för fick en massa fina julklappar, och nej jag orkar inte rabbla upp allt jag fick utan jag bjuder på en bild istället(:


Juldagen
Jag och Joel spenderade natten i Rosvik hos hans föräldrar, så förmiddagen blev ganska lugn där!(: Sen var det hem och fixa sig och städa lägenheten eftersom det vankades förfest här hos oss. Festen blev riktigt lyckad med massa härligt folk vi skulle vara typ tio pers här men blev en hel del mer. Sen iväg till Allstar där jag hade riktigt roligt och träffade en massa hemvändare!(: Riktigt lyckad kväll förutom att den slutade mindre lyckad..... Det fanns inte en enda kamera på förfesten så har tyvärr inga bilder att bjuda på.

Idag
Har jobbat 12-16, var inte det bästa jag har gjort i livet om jag säger så med en bakfylla och en MELLANDAGSREA! Kändes ungefär som att jag bara ville spy på allt folk, så jag säger bara gör inte samma misstag som mig!

Nu ska jag mysa hemma i soffan hela kvällen, herrå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0