Torsdag 25 Augusti

Halloj!
Idag har jag haft lite sovmorgon och kunnat ta det lugnt på morgonen (som aldrig annars händer). Sen åkte jag in till stan och jobbade 12-16, underbart att sluta 16 också för det är andra gången i sommar! På jobbet märktes det att det är löning idag + clubdag med 10%, folk shoppade för flera tusen!!! Jag kunde ju inte vara sämre själv eftersom lönen hade kommit in på kontot och 25% personalrabbat + 10% clubrabatt klinkade ganska fint i mina öron(:

Ikväll ska jag iväg och äta på Waldorf, fina Emma ska ha avskedsmiddag eftersom även hon lämnar Luleå och flyttar till Umeå imorgon och living the dream. Ännu en som drar, så snart finns det väl inga invånare kvar  Luleå!?

Dagens Inköp

Skjorta i siden från den nya rock kollektionen, 199:-



Blus med knyt där fram och ballongärmar, 99:-


Stickad topp från tv-reklamen, 99:-


Stickad kofta med "sknnlappar" på armbågarna (underbart skön är den), 299:-


Byxor som är perfekt att ha på jobbet (har dom även i svart), 199:-



Kommentarer
Postat av: Jossan

Jobbar du på HM eller....jobbar du på HM?



;)

2011-08-25 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0