Söndag 7 Augusti

Tjabba!
Har verkligen inte haft tid med bloggen i helgen så här kommern en lite uppdatering vad jag pysslat med i helgen:

Fredag
Jobbade 12-18:15, var hur mycket folk som hellst för alla hade väl vaknat till liv inför kalaset. Efter jobbet snabbade jag mig hem och fixade mig sen vidare till Skurholmen. Där träffade jag Amanda och massa från hennes klass som jag hängde med och förfestade med inför LK(: Sen vid 22 drog vi in mot staden, väl inne på området hade jag galet roligt!:D Hann med att skämma ut oss inför en hockeyspelare, kolla på Håkan, äta thaimat och dansa i klubbtältet. Tack alla inblandade för en superkväll!(:

Här kommer några få bilder från kvällen


Lördag
Jobbade först 12-16, sen hem en sväng och fixa sig + äta middag och sen vidare till stan på förfest hos Tvillingarna Hanna och Linda(: Dit kom det mycket folk och nästan bara kända ansikten så fick träffa många härliga personer. Sen vid 22 promenerade vi in till området, väl inne på området hann vi med att kolla på Daniel Adams Ray, spela på chokladhjulet, dansa i klubbtältet och äta Langos. Även denna kväll var riktigt rolig och galen, tack alla inblandade för en superkväll!(:

Här kommer lite bilder från kvällen


Idag
Efter 2 dagar med kalas + jobb var jag verkligen helt död imorse när jag skulle upp, men det var bara att kriga sig upp och till jobbet. Usch på jobbet gick det riktigt segt, dom där 4 timmarna tror jag aldrig har varit värre i hela mitt liv! Huvudet kändes tungt, kroppen värkte och hungern tog över hela mig, tror nästan jag börjar bli för gamla för 2dagars!

Ikväll blir det bara mys i soffan och tagga för 2 dagar till med jobb innan lite ledighet står på mitt schema!(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0