Söndag 21 Augusti

Tjenis!
Igår var det bröllop hela dagen/kvällen/natten så därför fick bloggen vila. Tänkte uppdatera er lite om bröllopet igår, det var min morbror och hans blivande fru som gifte sig(: Dom gifte sig borgerligt så det blev ingen kyrka eller så men däremot blev det en riktigt rolig bröllopsfest! Vi höll till i en lokal på Malmudden och där var hela släkten samlad, vi fick jättegod mat och bröllopstråta och man fick välja precis vad man ville att dricka allt bjöd dom på(: Det blev en massa tal, lite roliga lekar, bröllopspresenter och en jäkla massa alkohol! Det var verkligen en riktigt lyckad bröllopsfest och Grattis morbror, nu är du äntligen gift!(:

Tog några mobilbilder under kvällen







Idag har jag jobbat 10:30-16:15, det var ingen höjdare att klivia upp imorse hade kunnat få sova några timmar till eftersom det inte blev så många timmar under natten. Men det var bara att kriga sig upp och till jobbet, kul att jag prickade in att ha öppning idag också! Men dagen gick faktiskt över mina förväntningar väldigt bra och snabbt(:

Efter jobbet åkte jag och J till hans föräldrar i Rosvik och åt middag, har ju nästan inte träffat dom på en månad så det var på tiden. Vi blev bjudna på blodpalt till middag, faktiskt helt okej bakismat(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0