Onsdag 24 Augusti

Tjabba!
Var ledig igår så kände att jag hade viktigare saker än att blogga! Idag har jag som vanligt jobbat hela dagen 9:45-18:15, men just idag kändes det sådär bra på jobbet! Ni vet stämmningen är bra och alla är glada och jobbar på stenhårt(:

Annars så har jag väl inte hunnit med att göra så mycket förutom ätit middag och diskat undan osv. Fast fick även ett jättetrevligt samtal av bästa Jenny som ringde från Stockholm!:D Hon hade det bra där nere i huvudstaden, hennes skola hade börjat och hon trivdes och levde livet. Så kul att få prata med henne, men kan fortfarande inte fatta att hon inte bor i det där stora gula huset längre utan att hon bor 100 mil härifrån! Men jag ska åka ner och hälsa på henne någon gång!(:

En bild på oss fulla och glada från pdol!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0