Fredag 19 Augusti

Tjabba!
Idag vaknade jag upp till det här äckliga regnvädret som fotfarande håller i sig, kan det aldrig sluta regna?! Man blir ju bara deprimerad av det här vädret, så då hade jag också fått klaga lite på vädergudarna!

Eftersom jag började jobba först tre idag så gick jag över till min kusin och hängde med henne ett tag och hennes lilla bebis Liam som blir 3 månader idag!(: Sen gick vi till moster ett tag och var där innan jag begav mig hem igen. Sen åkte jag och jobbade 15-18:15, vilken smörpass med bara 3 timmars jobb men det var faktiskt ganska skönt såhär på en fredag(:

Ikväll blev jag bjuden på Kräftskiva hos Sofia med henne, tvillingarna Hanna och Linda, Emmelie, Julia, Malin och Malbas!(: Sofia hade dukat jättefint och det kändes verkligen som en riktig kräftskiva med hattar, sång och allt annat som hör till. Det var verkligen jättegott med kräftor och cheescake som efterrätt på det! Tack alla tjejor för en riktigt lyckat kväll!(:

Här kommer några bilder från kvällen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0