Fredag 12 Augusti

Tjabba!
Idag har jag varit ledig, skönt!(: Har hunnit med att städa hela lägenheten och städa hela mig själv. Har även spelat Maggios skiva på repeat hela dagen, hon är så grym!!(: Har även hunnit vara på stan en sväng och shoppat, hittade en klänning till bröllopet nästa lördag som jag verkligen gillar!

Ikväll har jag varit till mamma och pappa och blivit bjuden på kräftor, så vi hade som en lite kräftskiva!(: Kräftor är så jäkla gott, det är inte mycket mat i dom dock men så sjukt gott!

Just det idag har jag även gjort en god gärning. Skickade ett sms med LIV till 72900 och skänkte 50 kronor, det borde alla ni också göra!

Här är dagens inköp!

Klänningen till Bröllopet, är så mycket finare i verkligheten

Nu har ju höstkläderna börjat trilla in i butiken, så blev den här mysiga tröjan/poncho

Och även den här stickade tröjan, allt är såklart från H&M



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mkt kostade ponchon?:)

2011-08-15 @ 12:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0