Update

Ikväll har jag och J cyklat till stan bara för att det var så fint väder(: Sen gjorde Olivia våran kväll, tack igen göllet!:D På stan blev det även ett inköp, var tvungen att köpa ett nytt navelsmycke eftersom jag tappade mitt i förrgår! Vette tusan vad jag gör med mina navelsmycken, det här är 3:e som försvinner!!

Just det jag och Joel har även hunnit "storshoppa", var förbi Antnäsmöbler idag också och hem kom vi med en beställning på en ny soffa och ett nytt matbord + fyra stolar(: Fick allt för så bra pris så varför inte passa på då liksom?'

Soffan Chicago, äntligen en riktigt stor soffa med två divan!

Det här bordet fast i ek och lite mindre, med bara fyra skinnstolar till!


Nu ska jag kika lite BB, pusss!

Kommentarer
Postat av: Amanda L

shiiit vad fina grejer ni köpt! längtar tills man få se irl ;)

2011-04-12 @ 14:30:29
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0