Tisdag 5 April

Hallå!
Jag vet inte vad jag gjorde igår men bloggen hade jag då inte i huvudet iallafall:p Idag har det varit kanonväder här i kära Luleå, strålande sol +12!(: En annan bra sak är att jag får tillbaka 5.300 på skatten!:D

Men mina dagar blir så långtråkiga direkt jag inte jobbar, haha idag kände jag mig verkligen mobbad, hade fan ingen att vara med!! Men då kom Emma och räddade min dag, jag gick på stan med henne i det härliga vädret och vi stekte i skinnjackor och solbrillor!:D Vi lessnade ganska snabbt på stan och då följde jag med Emma till Sushibar där hon åt ( jag tittade bara på), jag vet int riktigt om sushi är min grejj måste testa äta det igen tror jag.



Ikväll har jag och Joel varit och ätit hos hans mamma i Rosvik, hon bjöd på middag och GODIS!;) Sen kollade vi lite Hockey där och Joel blev klippt(:

Svara på kommentar: HAHAH ja Amanda det blev lite fel!;)

Nu ska jag kolla lite hockey för nu är det fight på planen,,, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0