Tisdag 19 April

Tjenis!
Och solen fortsätter att leverera, så idag tog jag en cykeltur till stan!(: Jag skulle till arbetsförmedlingen men det ångrar jag ju nu såhär i efterhand!

Kommer dit och det är kanske 2 personer förre mig i kön, jag tänkte åhh vad bra. Men tror ni då inte att jag får sitta 35 minuter och vänta innan dom ens ropar upp mig!:O Sen när jag väl kommer in och får prata med en arbetsförmedlare så säger hon att jag inte kan gå med i det här "Jobbgaranti för ungdomar" för jag har inte varit helt arbetslös i 90 dagar!!! Okej det var ju inte därför jag kom dit och vafan är det för skitsnack jag vet hur många som hellst som har fått gå med i det där och inte varit arbetslösa i 90 dagar, men det är väl min vanliga otur. Ni kan ju gissa om jag kommer gå dit fler gånnger!!

Efter det där så var jag så arg, orkade inte gå på stan så jag cyklad tillbaka hem på en gång. När jag kom hem var det så varmt ute så jag tog ut Messi på en promenad och han verkligen njöt ute i värmen!(:

Hihi Messi älskar Yoghurt



(Åh vad jag hatar när inlägg inte publiceras!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0